Att folk ljuger så mycket...

Jag orkar verkligen inte mer, folk sitter och ljuger mig rakt i ansiktet hela tiden. vad har jag gjort för att förtjäna det här?.. Du sviker mig gång på gång sen 5 minuter senare så försöker du göra mig glad igen. Jag orkar inte sitta och lyssna på ditt skit snack hela tiden. Så många tårar jag har fällt för dig, så många gånger jag har förlåtit dig, och vad får jag tillbaka, Jo ditt äckliga skit snack! Du lyssnar alltid på vad folk säger, du tror inte på mig, kan du inte fatta att folk vill förstöra hela tiden! Om du bara visste hur mycket jag faktiskt Älskar Dig ! Jag undrar verkligen om du älskar mig... Om du inte gör de så kan du sticka för jag vill inte bli sårad hela tiden.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0