You Will Always Be Mine For Now And Forever

Älskling det går inte att beskriva med ord hur mycket jag älskar dig. Mina känslor är så starka för dig, du är det finaste jag har, du kommer alltid att vara den ända killen i mitt liv. Jag kommer alltid finnas vid din sida oavsett vad, du är mitt liv. Ber om ursäkt över hela mitt hjärta för allt jag har sagt när vi har tjafsat du vet att jag inte menar de för jag älskar dig så mycket. Du är den första killen jag har fällt en tår för, du finns alltid där när jag behöver dig och jag kommer alltid att finnas för dig. Jag älskar dig precis som du är, jag dör och dödar för dig älskling.
Jag klarar inte en dag utan dig du är mitt allt, älskling tillsammans klarar vi allt. De går inte en sekund utan att jag tänker på dig, du anar inte hur mycket jag älskar dig, mina känslor för dig blir bara starkare för varje dag som går.
Jag älskar dig min älskling ! <3

Kommentarer
sara

O-M-G !!! är du tillsamans med L.X !??! jag vet inte om jag ser fel men är inte din kille rapparen L.X ?! omg omg,lyckos dig !! du måste vara lycklig !

2012-01-19 @ 06:03:24
linnea

jag håller med sara .. omfg vilken tur du har!

2012-01-19 @ 06:04:29
cattis

Ni passar!

2012-01-19 @ 10:30:57
URL: http://hejcattis.se
bert bertsson

föfan , han är ju helt skogstokig det är du också

2012-02-06 @ 04:27:44

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0